
Bizonyára sokan tudják már a webáruház tulajdonosok közül, hogy a Google Magyarországon is elérhetővé teszik a felhasználók számára az árakat összehasonlító szolgáltatását.
Mit jelent ez a magyar webáruházak szempontjából?
Van egy gyakorlati szempont. Erre a felületre is föl kell tölteni az áruházak áruinak adatait. Hogy ez önmagában milyen eredményt hoz, emelkedik az eladások száma vagy sem, azt nem tudjuk. Sok függ a kialakuló felhasználói szokásoktól. Két dolog azonban biztos. Ha a Google belép egy piacra ott mindig nagy részesedést szerez magának. És a másik, hogy minél előbb csatlakozik valaki egy Google újításhoz, annál biztosabb, hogy nyer az ügyön.
De mi lesz a már meglevő ár-összehasonlító oldalakkal?
Ha kialakul egy verseny, azt nem fogják bírni. A webáruházak szépen lassan fölmondják a szolgáltatást és a ma virágzó ár-összehasonlító oldalak lassan elhervadnak.
Ha más a véleményed, írd meg egy hozzászólásban!