Eljött-e számodra a webáruház bérlésének ideje?

Eljött-e számodra a webáruház bérlésének ideje?
2014. június 15.

Sok értékesítő szakember gondolkozik el azon, hogy vajon nem lenne-e időszerű saját online boltot nyitni? Nekik szeretnék segíteni. Ezért összeírtam tíz olyan tényezőt, amelyből ha legalább 6 megvan, akkor el lehet töprengeni azon, hogy érdemes-e webshopot bérelni.

 

Íme a fő tényezők!file3331271364663.jpg

 

Piaci tényezők, azaz érdemes webshopot bérelni,

ha most van az idénye annak, amit értékesítesz és nem 3 hónap múlva;

ha van olyan terméked, ami olyan speciális szaktudást igényel, ami rajtad kívül csak nagyon keveseknek van;

ha a potenciális vásárlóid döntésénél nem a dizájn a fő tényező.

 

Online marketing tényezők, azaz érdemes webshopot bérelni

ha a értesz a SEO-hoz;

ha gyorsan és jól írsz termékleírásokat;

ha szeretsz blogolni;

ha élénk „közösségi média életet” élsz.

 

Lelki tényezők, azaz érdemes webshopot bérelni,

ha nem akarod, hogy a webmester legyen a főnököd;

ha minél kisebbre szeretnéd venni az üzletkötéseidben a személyes bevontságot;

ha egyre jobban zavar, hogy mindig másoknak hoz sokkal nagyobb hasznot a munkád, mint saját magadnak.

 

Ha szeretnéd, hogy megmagyarázzam, melyik tényezőn pontosan mit értek, írj egy hozzászólást és válaszolok neked.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://interneteskereskedelem.blog.hu/api/trackback/id/tr176303442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.