Piackutatás 3., vagy nem is kutatás, hanem választás

Piackutatás 3., vagy nem is kutatás, hanem választás
2011. szeptember 16.

Azt ígértem, hogy fölvetek még egy szempontot, amit akkor érdemes figyelembe venni, ha az ember egy drop shipping kiskereskedése áurválasztékát választja ki.

Nos! Ez a szempont nem is egy, hanem kettő. Olyan terméket válasszon, amiről nagyon sokat tud. És a saját boltja legyen mindig valamilyen speciális bolt. Gondolom, érti miért tartozik össze ez a két szempont. Szakboltot abból tud indítani, amely szakághoz ért. Ismeri a gyártókat, a termékeket, azok használhatóságát, előnyeit és a versenytársakat. Hát, ezért. (Tovább jelzés jobbra lent.)

Másrészt. Sokan mondják, hogy az emberek az interneten azért szeretnek vásárolni, mert ott jó alaposan utána lehet járni egy-egy terméknek. Más szavakkal: az emberek elsősorban informálódni szoktak a weben és csak másodsorban vásárolni. Tehát írni kell az áruról, s ahhoz elengedhetetlen, hogy sokat tudjunk róla.

Azt pedig, hogy mindezt a sok tudást, amit eddig leírtam a piackutatásról, a magyar weben hogyan lehet alkalmazni, a következő bejegyzésben írom meg. Csalódás lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://interneteskereskedelem.blog.hu/api/trackback/id/tr573232618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PrincessSuperstar 2012.01.17. 10:51:11

Izgatottan várom a következő bejegyzést, még akkor is, ha csalódás lesz :) ne kímélj!