Piackutatás 2., avagy amit kevés internet marketinges ajánl

Piackutatás 2., avagy amit kevés internet marketinges ajánl
2011. szeptember 11.

Az előző bejegyzésben fölhívtam a figyelmet egy online kereskedelemmel kapcsolatos kutatásra. Aki ellátogatott a kutatást ismertető honlapra, az megtudhatta, hogy milyen termékkategóriák voltak a vásárlók számára a legkeresettebbek 2010-ben, Magyarországon. És ez az, amiért érdemes volt a kutatást végző cég közleményét megnézni.

A drop shipping kiskereskedő ugyanis úgy gondolkozik, hogy először keres egy jól kelendő termékkategóriát, majd megnézi, hogy van-e ennek a kategóriának drop shipping nagykereskedője. DE! Elég-e a sajtót figyelni, hogy mikor ad hírt egy ilyen kutatásról vagy van-e egy megbízható más forrás? VAN! (Tovább jelölés jobbra lent.)

 A Google-nak van egy szolgáltatása, mely nagyon sok országra és nagyon sok termékcsoportra vonatkozó értékesítési információkat nyújt. Ez nem más, mint a "Consumer Commerce Baromater".

Használata egyszerű. Könnyen kideríthető belőle, hogy egy általunk kiválasztott termékcsoport termékeit az előző 12 hónapban a lakosság melyik korosztályának tagjai közül hány százalék vásárolta az interneten.

De, hogy milyen termékeknek nézzünk utána ebben a kiváló eszközben? Nos, ehhez van még egy szempont, melyet a következő bejegyzésben írok le.

A bejegyzés trackback címe:

https://interneteskereskedelem.blog.hu/api/trackback/id/tr943217923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.