Piackutatás 1.

Piackutatás 1.
2011. szeptember 02.

Mint minden vállalkozásra, az internetes kereskedelemre is igaz, hogy mielőtt belevágnánk alapos piackutatást kell végeznünk.

Az első teendő ilyenkor, hogy megnézzük az ágazatra vonatkozó trendeket. Elég sokan vásárolnak-e online? Évről évre növekszik vagy csökken az internetes kiskereskedelmi forgalom? Kik szoktak internetes kiskereskedőknél vásárolni? Mit szoktak az emberek internetes kiskereskedőknél vásárolni? Ennek jól utána kell nézni. Mindig!

De van egy Önök, leendő drop shipping kereskedők számára egy nagyon jó hírem. Én már találtam egy olyan cikket, amelyet 2011. augusztus 31-én publikáltak, s mely egy kutatóintézet munkájának eredménye. A cikk a következő linken érhető el index.hu/tech/2011/08/31/szarnyal_a_magyar_online_kereskedelem/ és a címe az, hogy "Szárnyal a magyar online kereskedelem". (Tovább jelölés jobbra lent.)

Bár a cikk önmagáért beszél, szeretnék valamit hozzáfűzni. A piac egyre bővül. Ez önmagában jó hír. De annak eldöntéséhez, hogy elindítsunk-e egy drop shipping kiskereskedést, még kevés. Minimum annyit meg kell tennünk, hogy ellátogatunk a felmérést készítő cég honlapjára és további információkat gyűjtünk.

Ezt ide kattintva is megtehetjük: gkienet.hu/hu/hirek/tavaly-is-szarnyalt-a-magyarorszagi-e-kereskedelem/

A cikkben talán az egyik legfontosabb rész az, melyben megírják, hogy melyek voltak a legkurrensebb termékkategóriák 2010-ben. Hogy miért éppen ez, azt a következő bejegyzésben írom majd meg.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://interneteskereskedelem.blog.hu/api/trackback/id/tr223197264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.