A vásárlók igényeire szabott webáruház marketing

A vásárlók igényeire szabott webáruház marketing
2014. július 30.

Röviden

Van egy magyar start up vállalkozás, mely megteremti a lehetőségét annak, hogy a webáruházak vevőiknek „testre szabott” vásárlási ajánlatokat tegyenek. A vállalkozás a Gravity R&D nevet viseli.

 

Bővebben

A Gravity R&D alkalmazás segítségével a webáruházak megtehetik azt, hogy minden vevőnek olyan kupont vagy bármilyen más üzleti ajánlatot tesznek, amilyenre az adott vevőnek, nagy valószínűséggel, éppen szüksége van. A Gravity R&D még a remarketinget is személyre szabottan tudja végezni. (Lásd 1. ábra!)

Képernyőkép – gravity.png

 1. ábra Ezt tudja a Gravity R&D

Hogyan lehetséges a vásárló személyére szabott marketing?

A Gravity R&D rendszer gyűjti és elemzi a vásárlók webáruházban való viselkedését, a kapott adatokat elemezi és ezek alapján végez automatikus ajánlásokat. (Lásd 2.ábra!)

Képernyőkép_gravity_magyarázó.png

2. ábra Így működik a Gravity R&D

Mindez mennyibe kerül?

A Gravity R&D-nél az áraikat mindig ügyfeleik igényeire szabják, függően attól, hogy mennyire "terhelik le" a rendszerüket. A díjszabásnál figyelembe veszik ügyfeleik áruházainak méretét és kapacitását: egy olyan webshop, amelyik naponta 1 000 - 1 500 látogatóval bír, jóval kevesebb energiát követel, mint egy napi 300 000 - 500 000 látogatót számláló oldal.

Kiket érdekelhet a Gravity R&D?

Véleményem szerint egyre több webáruház tulajdonost, közülük is különösen azokat, akik hallottak már ún. „next-product-to-buy” modellekről, vagyis olyan algoritmusokról, amelyekkel azt lehet előrejelezni, hogy egy adott termék megvásárlását egy melyik másik termék megvásárlása fogja követni. Mindenesetre a Gravity R&D oldala japánul is elérhető, mert Japánban igen komoly az érdeklődés a Gravity R&D iránt, a cégnek ott leányvállalata is van.

A bejegyzés trackback címe:

http://interneteskereskedelem.blog.hu/api/trackback/id/tr36560333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.

Tetszett a bejegyzés? Kövesd a blogot!

blog.hu