Amit egy webáruház tulajdonosának a termékfotókról tudni kel

Amit egy webáruház tulajdonosának a termékfotókról tudni kel
2014. július 28.

Röviden: A képek elnevezése, az alt-tag és mérete számít SEO szempontjából.

Bővebben:

1. Képek elnevezése

A képek elnevezésekor ún. leíró fájlneveket használjunk. Mit jelent ez? Ne azt írjuk, hogy akció_14_kettes.jpg. Ez a név a kereőnek semmit sem mond. Írjuk inkább azt, hogy ferfi_pamut_zokni_olcson.jpg. Általánosságban azt mondhatjuk, hogy a fotó fájlok nevei mindig úgy írják le az ábrázolt terméket, ahogy azt a vevők keresik a Google-ban.

termékfotó_webáruházba.jpg

2. Alt-tag

Az alt-tag egy olyan információ hordozó, amit a felhasználó nem lát, de a keresőmotorok igen. Ha képet töltesz fel egy webáruházba, akkor a CMS rendszer lehetővé szokta tenni, hogy írj alt-taget. Kiír egy mezőt, mondjuk úgy, hogy „képleírás:...”. Ha ezt a részt jól töltöd ki, akkor sokat tettél azért, hogy megtalálja a termékedet a kereső: gép és ember egyaránt.

3. A képek mérete

Minél kisebb egy kép, annál jobb. Ugyanakkor akkorának kell lennie a képnek, hogy jól lássa a terméket a felhasználó. Tehát, itt a helyes kompromisszum megtalálása a lényeg. Hogy miért legyen egy kép minél kisebb? Azért, hogy minél rövidebb idő alatt töltődjön be az oldal.

Van valami nagyon fontos, amit nem írtam meg a képekről? Kérdezd meg egy hozzászólásban és megírom neked.

A bejegyzés trackback címe:

http://interneteskereskedelem.blog.hu/api/trackback/id/tr116550965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.